Sau cum am fost abordat chiar pe Neogen de evanghelisti baptisti.
Mai jos o scurta discutie. De precizat: gagica draguta, tanara, ok la prima vedere.

el : ma rog..vorba vine sunt credinctios..pt ca lately..i don't believe shit
pocaita: asta chiar e aiurea
pocaita : orice ar fi
pocaita : crezi in El
el : why?




pocaita : EL si-a trimis Fiul ca sa moara ptr tine
pocaita : sau daca nu ptr asta
pocaita : poate DACA CREZI IN CV TE SIMTI MAI BINE
el : asta e o alta poveste
el : eu nu spun ca credinta e un lucru rau
el : e bun..f bun
el : e bine ca oamenii au un model
el : doar ca eu nu cred in existenta lui
el : si argumente in privinta asta nu sunt
pocaita : stiu ca e greu sa crezi
pocaita : Domnul nu e un Idol
pocaita : Domnul e un Rege
el : pai tu da'mi dovezi..si eu t cred
el : stiintifice
el : izvoare istorice
el : ceva..palpabil
el : altfel...si tu trebuie sa ma crezi ca eu pot zbura mai repede ca un avion de vanatoare
pocaita : cred ca BIBLIA
el : biblia nu e izvor istoric
pocaita : pardon ca te contrazic
pocaita : biblia e printre cele mai vechi izvoare
pocaita : si cele mai complicate
el : exact..si pe mine m'a facut din pamant
el : stiintific desigur
el : la fel cum si serpii vorbesc
el : si iti dau mere
pocaita : facutiul din pamant si vorbitul serpilor e doar o metafora
el : eu iti cer date stiintifice…altfel ajung sa cred si in prezicerile lu nostradamus
pocaita : nu cred ca ai nevoie de date siintifice
el : doar d asta am nevoie
pocaita : uite iti dau una
pocaita : citeste biblia
pocaita : si urmareste traseul
pocaita : cauta pe net
pocaita : sa vezi ca locatiile exisra
el : e logic ca locatiile exista…cineva a scris'o…nu a picat dintr'o alta dimensiune
el : dar asta nu inseamna ca e adevarat tot
el : si eu pot spune ca am sarit din blocul meu…de la etajul 10
el : locul…sigur…exista
el : dar nimeni nu o sa ma creada ca am sarit si trait…daca nu vede
el : si acu imi zici de toma necredinciosul..
el : yep…eu sunt
pocaita : gandeste-te ca e scriasa acum 2000 de ani
pocaita : si locurile ale tot exista
el : gandeste'te ca nu e scrisa acum 2000 d ani
el : ci ca e modificata de'a lungul anilor continuu
pocaita : e scrisa acum 2000 de ani
pocaita : si tradusa
pocaita : nu modificata
el : ma rog...nu are rost sa continuam discutia p tema asta…tu ma pui sa cred intr'o carte scrisa de cineva (mai multi)…si sa fac abstractie de argumentele stiintifice, clare necesare pt a crede
pocaita : da
pocaita : gandeste-te
pocaita : ca si izv sunt scrise tot de om
pocaita : dc crezi in ele
pocaita : ?
el : pt ca nu imi spun ca cineva a facut dintr'un peste 1000
pocaita : pai daa ca sunt pagani
pocaita : dc ce ar face-o
pocaita : ?
el : ma…atata timp cat tu nu imi aduci dovezi ca dumnezeu exista…eu nu cred
el : cand eram mic…credeam ca e dupa nori
el : am aflat apoi ca dupa nori exista muulte alte lucruri
el : in niciun caz nu dzeu
pocaita : bai ce diovezi imi aduc mie izv
pocaita : niciuna
pocaita : doar relateaza
pocaita : e asa si apastolul pavel
pocaita : relateaza
el : mai...eu iti recomand o carte continand istoria religiilor
el : desi stiu ca nu va avea niciun efect asupra ta
pocaita : am studiat istoria religiilor la scl
pocaita : :)
pocaita : niste pagani
pocaita : vrasmasul e viclean rau
el : ma rog…e usor sa vorbesti…mai greu sa argumentezi
el : dak ma pui sa cred pur si simplu..inseamna ca ma crezi naiv
pocaita : nu te cred naiv
pocaita : te cred om
pocaita : nici eu nu am crezut
pocaita : dar mi-a demonstrat ca exista
el : cum?
pocaita : uite mamei mele i s-a zis ca are cancer
pocaita : si m-am rugat la Domnul daca intr-adevar are sa imi dea putere
pocaita : si daca nu are
pocaita : sa iasa adevarul
pocaita : la iveala
pocaita : ghici ce
pocaita : a iesit adevarul
el : aa…acum inteleg dc esti u asa convinsa…
el : chiar nu are rost sa continuam discutia p tema asta ca nu vei pricepe niciodata
pocaita : nu numai de asta
pocaita : asta s-a intamplat de mult
pocaita : dar am mai avut multe probleme
pocaita : frate eu nu aveam la un moment dat niciun ban
pocaita : m-am rugat
pocaita : si am gasit 10 ron de benzina
el : ma..cand nu ai bani..de obicei tre sa muncesti
el : asa e in general
el : si e de mult, tot dp vremea bibliei
pocaita : eu nu am muncit ptr aia 10 ron
el : am gasit si eu bani p jos
el : da nu imi poti da asta drept dovada
pocaita : nu cred ca atunci cand nu aveai benzina
pocaita : si era sa ti se opreasca masina
el : ai auzit d coincidente?
pocaita : nu exista coincidente
pocaita : exista Domnul
el : atunci chiar nu avem c discuta p tema asta
pocaita : eu am chiar multe
pocaita : ptr voi
pocaita : "obijnuiti" e greu sa vedeti
pocaita : dar ptr noi "pocaiti" nu e greu
el : ma bucur ca aveti acest dar
el : dar pastreaza'l pt tine
pocaita : dc?
pocaita : Isus a evanghelizat
pocaita : daca el a putut
pocaita : eu dc nu
pocaita : ?
el : pt ca mi se pare ca imi iei la misto inteligenta putina pe care o am punandu'ma sa cred ceva ce nu imi poti argumenta
el : o carte scrisa nu e argument!
el : si multe altele
pocaita : izv scrise nus argument?
el : biblia nu e izvor!
pocait : so what
pocaita : ?
pocaita : preferi sa crezi
pocaita : nijte betivi
pocaita : credei
el : ma…eu nu cred p nimeni
el : ti'am spus..religia e un lucru bun..
el : ii aduna p oameni si le arata un model corect
el : unele religii nu toate
pocaita : nu e chiar efectuil turmei!
pocaita : asta e ptr prosti!
el : insa eu nu pot crede lucruri pur si simplu ca asa a zis cineva
pocaita : dar poti crede in nijte izv pe care le-a zis cineva
pocaita : ?
el : c izvoare..cine c a zis?
el : ma...izvoarele istorice despre… nush…luptele dacilor cu romanii le pot crede…de ce? pt ca nu povestesc chestii iesite din comun si in plus exista si alte descoperiri pe tema asta…si faptul ca le iau d bune…nu imi modifica viata cu nimic
el : si daca nu ar fi adevarat…nu as muri din asta, nu mi’ar schimba radical gandirea
el : dar sa ma pui sa dau bani la biserici sis a cred in ele… sa se arda aia cu toate curvele…sa traiasca mai bine ca 90% din populatia globului…iar eu sa ma rog non stop pt ei si chipurile si pt mine la cineva p kre nu'l cunosc…nu l'am vazut nici eu, nici altcineva, nu pot.
pocaita : si Biblia
pocaita : tot despre
pocaita : lupte vb
pocaita : lupta Cu Lucifer
pocaita : ingerul cazut
el : imi pare rau… da esti p camp
el : deci…ignore
pocaita : )
pocaita : poti sa imi dai
pocaita : nu ma supar
pocaita : dar eu sincera
pocaita: sunt pe campul raiului
pocaita : tu
pocaita: insa
pocaita: …
el : tu esti dusa rau cu capul
pocaita: Domnul sa te Ajute

0 comentarii

Trimiteți un comentariu