masina de tunsCa aparate de ras, pana acum, am folosit Bic-uri, Gillette 2, Blue 2, apoi un aparat de ras electric iar in ultimul timp foloseam un Gillette Fusion. Cu primele ba ma taiam, ba ma iritam. Apoi am folosit aparatul electric, ma iritam rau de tot si dura cam mult. Am primit apoi un Gillette Fusion. Rade bine, iritatii putine, usor de folosit. Singurul mare neavantaj, o singura rezerva costa cel putin 10 lei.

Solutia?
40 de lei, o masina de tuns. Se gaseste fie in piata, la tarabe, fie in orice hypermarket. Nu va chinuiti sa dati banii pe una scumpa, una pana in 50 de lei isi face foarte bine treaba.
O puteti folosi pentru a va tunde parul, aranja perciunii sau chiar si pentru a taia barba. Nu ii puneti niciun cap pentru inaltare. Veti obtine astfel o barba ca la o zi dupa ras (obisnuit cu lama).



Diferente este ca nu aveti riscul de a va taia, de a va irita, iar ca timp dureaza maxim 2 minute. In plus are si garantie, nu are nevoie de rezerve si nici de gel, spuma de ras.

1 comentarii

LittleCaty spunea... @ 28 decembrie 2009 la 13:53

Ciudat... eu am multi amici ce folosesc masina de ras dar nu au avut probleme :-? nu se irita deloc... Poate depinde de tipul de piele a fiecaruia

Trimiteți un comentariu