Am fost pana la Vodafone sa reactivez un abonament si cat am stat pe acolo, a venit o femeie cu sotul sa dezactiveze o optiune la un abonament. S-au dus la o fatuca, cu tupeu, pregatiti parca de bataie, ca "vrem sa dezactivam o optiune". Fatuca, desigur, le-a spus ca se rezolva imediat, nicio problema. Dar cei doi tot pregatiti de bataie erau.

De ce avem o imagine atat de proasta in minte a multor astfel de firme? Sigur, la fel se intampla si la UPC, RDS & RCS, Orange, Cosmote, Romtelecom si multe altele. Multi cand apeleaza la departamentul de relatii cu clientii se pregatesc de lupte seculare, de batai de strada, fiind inarmati cu tupeu, nesimtire si nu de putine ori, injuraturi.

Se intampla oare pentru ca firmele astea iti cresc bucuroase factura, insa cu greu accepta sa iti reduci abonamentul sau sa renunti la el?
Sau pentru simplul motiv ca suntem prosti, nu stim care e relatia intre firma respectiva si noi, clientul sau? Nu stim ce presupune contractul, ce drepturi au, ce drepturi avem si tocmai de asta, in prostia noastra, incercam sa rezolvam problema in stilul mioritic, cu tupeu, injuraturi, nesimtire si bataie?

Sau doar pentru ca suntem o natie prost crescuta care nu stie sa ceara frumos o informatie?

0 comentarii

Trimiteți un comentariu