Am fost in weekend-ul ce tocmai a trecut pe litoralul romanesc desi imi propusesem sa nu mai calc pe acolo deloc anul asta.
Printr-o intamplare locatia a fost statiunea Saturn.

Ce-am gasit acolo?
Nimic.

Nu stiu daca mai mult m-am bucurat sau m-am intristat, insa cam asta era starea.
Plaja goala, apa nu foarte rece, doua trei terase deschise, niciun loc decent pentru luat masa, lipsa oricarui divertisment, hoteluri invechite.
Cu toate astea mie mi-a placut (liniste, relax). Faptul ca nu erau terase sau alte locuri deschise s-a dovedit a fi un lucru bun deoarece a dus la insemnate economii financiare (facut cumparaturi la supermarket, bere + mancare) si la o poluare fonica redusa.
Mai nimic de vazut, mai nimic de facut, doar 2 zile de leneveala, stat la soare, baut bere, jucat un monopoly scurt si putin balacit in apa.
Recapitulare: drum lejer (Buc - Saturn 3 ore), cheltuieli putine, pustiu, lipseau manelele.
Concluzie: in extrasezon (asadar fara iulie-august) merita mers, dar doar daca gasesti un apartament de inchiriat imediat langa, in Mangalia; altfel, pt ce ofera, hotelurile din romanica, nu se merita.

0 comentarii

Trimiteți un comentariu