Am facut revizia de 60000km la masina de serviciu.
La observatii, pe foaia de predare masina catre service, am notat "de verificat/reparat frane". Mai tehnic de atat nu am putut explica problema, pentru ca nu prea e domeniul meu forte.
Las masina acolo si intreb daca e gata pana la pranz, mi se raspunde ca e gata azi. Ok atunci, las masina, ma duc sa-mi fac treaba si ma intorc sa o iau dupa masa.
Revin, iau masina, intreb daca s-a rezolvat problema cu franele, "sigur, s-au schimbat placutele, acum este ok".
Dupa vreo 1000km (nici o luna), o mica problema la motor ma face sa ma reintorc in service.
Iarasi las masina, plec sa imi fac treaba. Dupa masa primesc un telefon de la service:

- Problema la motor a fost remediata, acum este in regula, dar tin sa va spun ca aveti probleme cu frana, dar se rezolva la prima revizie.
- Pai cum doamna, ca acum o mie de km am facut revizia si am scris acolo de verificat/reparat franele iar la final mi-ati spus ca s-a rezolvat problema.
- Nu domnule, revizia a fost facuta acum 1300km.
- Ma rog... si acum ce faceti? Remediati problema cu frana, nu?
- Nu, lasati-o asa pana la urmatoarea revizie.
- Pai nu ati spus ca e o problema la frana? Eu merg zilnic cu masina asta si vreau sa se opreasca cand am nevoie!
- Lasati, va garantez eu ca merge si asa!
- Pai nu ati spus ca e o problema la frana?
- Veniti la service si vorbiti cu mecanicul!
Mers la service, vorbit, schimbat si discurile de frana, deoarece incompetentii de la revizie si-au dat interesul atat de mult incat au uitat si de ele. Problema rezolvata.

Ps: de Auto Imola de pe Giurgiului e vorba.

0 comentarii

Trimiteți un comentariu